Jakie posiłki Fitness-Guru jedzą, aby wyglądać szczupło i zgrabnie ?

0
57

Nie musisz być modelem fitness ani profesjonalistą, aby wyglądać jak jeden. Jedyne, co trzeba, to jeść szeroką gamę gęstych pokarmów w połączeniu z regularnymi ćwiczeniami dla ciała przygotowanego na plażę.

Zjedz dobrze dla ciała na plaży

Właściwe jedzenie, aby osiągnąć pożądane ciało, nie musi być skomplikowane. Specjaliści od fitnessu nie jedzą niczego specjalnego ani magicznego, aby osiągnąć szczupłe ciało. Poniżej znajduje się podstawowa lista typowych zdrowych produktów spożywczych i porady żywieniowe, które pozwolą Ci przygotować plażę przez cały rok.

Owies zawiera błonnik spalający tłuszcz

Owies jest w menu dla prawie wszystkich profesjonalistów fitness. Są tajną bronią na energię, spalanie tłuszczu i zawierają składniki odżywcze.
Owies jest doskonałym posiłkiem przedtreningowym i zawiera dużo błonnika, co pomaga w trawieniu i zmniejszeniu wzdęć. Owies jest pokarmem bogatym w składniki odżywcze i zapewnia uczucie sytości przez wiele godzin.
Nie jest zaskoczeniem, że owies znajduje się na pierwszej dziesiątce list fitness plusów i sportowców.

Jajka są Wielkim Białkiem

Jajka to kolejna ulubiona ulubiona przekąska i świetna przekąska po treningu. Są pełne protein i gęstych żółtek odżywczych. Biel jest preferowaną porcją dla profesjonalistów fitness z żółtkami spożywanymi z umiarem.
Jajka pomagają w regeneracji mięśni i korzystnie wpływają na kształtowanie ciasnej i tonowej budowy ciała.
Abs są zdecydowanie tworzone w kuchni dzięki tej prostej formie białka, którą można gotować na wiele apetycznych sposobów.
Niezależnie od tego, czy gotowane są przez tuzin gotowanych masowo, czy gotowane, jajka są wysoko na liście fit-pro eat.

Jedz zieleninę dla super ciała!

Modele fitness, które stawiają swoje najlepsze ciało do przodu, jedzą warzywa codziennie. Warzywa, takie jak brokuły i szpinak, są pożywieniem o dużej gęstości. Zapewniają wiele korzyści zdrowotnych i pomagają utrzymać szczupłą sylwetkę.
Wspaniałe ciała są tworzone z wysokiej jakości żywności. Warzywa i warzywa są bardzo poszukiwanymi elementami menu dla profesjonalistów fitness. Zieloni są jednym z najlepszych pożywienia dla osiągnięcia i utrzymania najlepszego ciała.

Jabłka codzienne przyczyniaja się do spalania tkanki tłuszczowej

Innym preferowanym pokarmem do utrzymywania stonowanego ciała przez cały rok są owoce takie jak jabłka. Smakują wspaniale, są gęste i bogate w błonnik.
Większość specjalistów w dziedzinie fitness zdaje sobie sprawę, że jabłka przyspieszają metabolizm i pomagają w spalaniu tłuszczu. Robią świetną przekąskę przedtreningową, a jabłka są miło mieć czas na odbiór energii.

Białko dla rozwoju mięśni

Większość profesjonalistów zajmujących się sprawnością fizyczną trzyma przygotowane chude białka, takie jak kurczak lub indyk, i spożywa codziennie, aby utrzymać beztłuszczową masę.
Aminokwasy są budulcem białka, którego organizm używa do leczenia, regeneracji i budowania pięknych, beztłuszczowych mięśni.
Niektórzy kupują komercyjne białka, takie jak mieszane izolaty serwatkowe i serwatkowe, jako czynnik ułatwiający wytwarzanie koktajli proteinowych. Niezależnie od rodzaju, białko znajduje się w pierwszej dziesiątce list żywności do zjedzenia dla ciała przygotowanego na plażę.

Jedz zdrowe tłuszcze, aby spalić tkankę tłuszczową

Większość specjalistów fitness wie, że zdrowe tłuszcze rzeczywiście pomagają w spalaniu tłuszczu. Nie ma już złego rapu, tłuszcze takie jak masło orzechowe, awokado i oliwa z oliwek są jednymi z dziesięciu najlepszych pokarmów dla szczupłego ciała.
Zdrowe tłuszcze pomagają w procesach trawienia i sprzyjają przejadaniu się zmniejszającemu uczucie sytości. Świecąca skóra jest również wynikiem spożywania zdrowych tłuszczów i jest ważna zarówno dla modelek fitness, jak i profesjonalistów.

Pij dużo wody

Jest to prawdopodobnie bezmyślne i powszechnie znane, że profesjonaliści fitness, modele i sportowcy piją tony wody.
Woda utrzymuje organizm w stanie nawodnionym i wypłukuje toksyny. Piękne ciała wymagają nawodnienia, które zaczyna się od wewnątrz.
Woda pobudza również nasz metabolizm i bardziej efektywnie łączy się ze spalaniem tłuszczu. Wspomaga również prawidłowe procesy trawienne i zmniejsza wzdęcia. Woda jest tajną bronią dla pięknego i zdrowego ciała.

Oliwa z oliwek poprawia zdrowie serca

Mżąca oliwa z oliwek na warzywach i warzywach stała się sosem sałatkowym dla profesjonalistów fitness. Wartość odżywcza i zalety oliwy z oliwek są wysokie i nic dziwnego, że zaleca się spożywanie zdrowego tłuszczu codziennie.
Wspaniałe ciała wymagają zdrowego serca, a oliwa z oliwek jest zdrowym tłuszczem, aby to ułatwić.

Jedz tłuste ryby kilka razy w tygodniu

Specjaliści od fitnessu i modele mają sporo tłustych ryb, aby utrzymać ciało gotowe na plażę. Tłuste ryby, takie jak łosoś, zawierają tłuszcze omega-3, które spalają tłuszcz bardziej wydajnie ly.
Wskazuje się, że tłuste ryby zwiększają nasz metabolizm i stymulują bardziej wydajne spalanie tłuszczu. Zawiera również wiele innych korzyści zdrowotnych wyjaśniających, dlaczego jedzenie ryb jest koniecznością dla szczupłego i zdrowego ciała.

Cheat Meals może nam pomóc w utrzymaniu naszej sprawności

Profesjonaliści i modele fitness oddają się, ale tajemnicą pozostaje, aby być mądrym. Smaki każdej osoby są różne, od słodkich po pikantne.
Spożycie kalorii to wciąż dolna granica. Profesjonaliści dbający o ciało zwracają uwagę na szczegóły dotyczące jakości składników i całkowitą liczbę kalorii.
Odpust nie zostanie doprowadzony do skrajności. Dobrym przykładem jest jedzenie jednego świeżo upieczonego ciasteczka zamiast całej patelni.
Mówi się, że posiłki pomagają nam utrzymać się na dobrej drodze i cieszyć się równowagą w życiu.

Modele fitness i profesjonaliści wykonują kilka sztuczek, aby utrzymać stonowane ciała przez cały rok. Pomocna będzie poniższa lista dziesięciu porad i wskazówek:

  • Kontrola porcji: czytaj etykiety i odmierz właściwe części. Nie wracaj po więcej.
  • Mniejsze talerze: zjedz obiad na talerzach zamiast dużych talerzy, aby uniknąć przejadania się.
  • Pakuj jedzenie: unikaj fast foodów, pakując w torebce zdrową lodówkę lub przekąski.
  • Gotuj w domu: kontroluj to, co jesz, zmniejsz zawartość tłuszczów nasyconych i żywności o wysokiej zawartości sodu.
  • Wyeliminuj alkohol: zmniejszenie lub wyeliminowanie alkoholu zmniejszy tę talię i poprawi ogólny stan zdrowia.
  • Ćwiczenie: 3-5 razy w tygodniu i przez 30 minut do jednej godziny w celu uzyskania optymalnej kondycji.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here